niedziela, 5 maja 2013

Niedzielne ćwiczenia

Hejka ! ;*

Jak mija Wam majówka? U mnie na lenistwie i na zakupach :) Wczoraj byłam z mama, babcią i moim chłopakiem na zakupach, w poszukiwaniu butów na wesele i znalazłam ! Jednak do co ubrań pochwalę się nimi w następnym poście ;)

Wczoraj babcia poscisnęła mi, że w jednej z sukienek które mierzyłam odstaje mi brzuch.. :/ Zatem dziś jak wstałam i zjadłam śniadanie, wzięłam się za ćwiczenia !

Cały mój trening jest z Mel B (prawie ;p )i wygląda on tak :

^ ten trening robiłam bez wody, tak dla spróbowania i nie powiem.. Daje w kość ! :o

2 min przerwy

2 min przerwy
Zazdroszczę tych długich i zgrabnych nóg.. Nie robię ostatniego ćwiczenia, bo kolano mnie boli :/

2 min przerwy


Podsumowanie?

Brzuch boli, uda też, a pot leje się ! :D

Ponad 1,5 miesiąca temu zamówiłam książkę Ewy na allegro i nie dostałam jej do tej pory.. :/ Wkurzyłam się, napisałam maila do gościa i niby ma być za 2 dni u mnie.. No to zobaczymy.. Jestem ciekawa przepisów i ćwiczeń :) A czy Wy macie jej dzieło? Jeśli tak to jakie są Wasze opinie?

Miłego dnia ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz