czwartek, 30 maja 2013

Rower ;)

Witajcie ! :*

Jak Wam mija drugi majowy weekend? :)

Ja dziś byłam z całą rodzinką na wycieczce rowerowej, w sumie przejechaliśmy 10 km w godzinę z hakiem, jednak zawsze coś! :) Ostatni raz na przejażdżce byłam w sierpniu przed moją operacją kolana :P Powiem Wam, że jest to mega super uczucie, gdy czujesz jak pracują Tobie mięśnie nóg , a w szczególności ta wewnętrzna strona, która jest moją zmorą !

Dodatkowo, muszę zacząć przygotowywać się na testy sprawnościowe do służby, a zakresie tego jest rzut piłką lekarską o masie 3 kg na odległość 5 m. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie jest to mega wyczyn ! Najdalej udało mi się rzucić 4,90,  muszę dodać że nie można podskakiwać i rzut wykonywany jest zza głowy ! Dlatego zaczynam ćwiczenia na wzmocnienie mięśni rąk, bo po na początku piłka wydaje się lekka, ale po paru rzutach wydaje się, że jest ona o wiele wiele cięższa ! :o

Ah.. Chyba zacznę częściej jeździć na rowerze, bo jest to super sprawa ! :) A czy Wy, prócz ćwiczeń uprawiacie jakieś sporty?

Buziaki ! ;*

Ps. mała dawka motywacji, do wakacji jeszcze miesiąc !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz