czwartek, 14 marca 2013

Bańki chińskie

Witajcie ! :)

Z góry przepraszam za nie pisanie, jednak miałam lekkie urwanie głowy.


Dziś parę słów o bańkach chińskich :)


Odkąd dostałam bańki chińskie, masaż nimi zrobiłam 3 razy.

Efekty są.
 Z 4 baniek, które dostałam używam największej i dużej, za zmianę. Najpierw zaczynam masaż dużą, a często kończę tą największą.

Do masażu używam oliwki w żelu:
Według mnie jest bardzo dobra, bo nie rozlewa się po całym ciele, dopóki sama jej nie rozsmaruję. Dodatkowo skóra jest bardzo dobrze nawilżona, co czuć nawet następnego dnia.

Jednak ja glomza nie zrobiłam zdjęć przed jak wyglądają moje nogi.  Patrząc na zdjęcia, które krążą po Internecie efekty, są widoczne:


Jedyne co mogę Wam powiedzieć, to że skóra jest jędrniejsza celluit delikatnie się zmniejszył -> czyli ogółem cel powoli jest osiągany :)

Najlepsze jest to, że po zakończonym masażu nogi są zaczerwienione i czuć, że coś w nich się dzieje.
Natomiast są też minusy, jeżeli za mocno złapiecie skórę bańką, jest to ból ! Jednak po dłuższym masowaniu skóra się przyzwyczaja i można już mocniej masować :) A drugim minusem są siniaki, nie duże, więc niektórym z Was może to przeszkadzać.
Należę do osób, które rzadko golą nogi, bo mam jasne włoski, w wyniku czego masaż bańkami wyrywa czasami włoski i ma się też takie malutkie krostki, więc jeżeli nie chcecie mieć zaczerwienionych nóg to warto ogolić je przed mini zabiegiem.

Wychodzę z założenia, że teraz dopóki nie noszę krótkich spodenek to mogę mieć mnóstwo tych siniaków, byle mieć na majówkę i wakacje piękne nogi   ! :)

4 komentarze:

  1. Nie jestem sama w tym ,,bólu'' :) Ja widzę efekty- cellulit znikł już praktycznie zupełnie.Jest widoczny jeszcze troszkę jak ścisnę skórę a tak normalnie już nie:D jestem prze zadowolona!!! Życze wytrwałości:D
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak długo stosowałaś bańki? I czy na samym początku miałaś spory cellulit czy raczej nie?

      Usuń
    2. Szczerze stosowałam 1,5 tygodnia. Miałam naprawdę spory cellulit, ale po uzywaniu baniek zmniejszył się mi, jednak nie umiałam wystarczająco zrobić sobie na tylnich partiach nóg, dlatego teraz przód mam piękny a tył taki sobie.. ;/ muszę znów zacząć masować moje nogi !

      Usuń
  2. o kurcze całkiem fajna opcja ;D tez sobie je kupie ;D a się zastanawiałam jak pozbyć się celulitu ;D bo zauważyłam że mi się pojawił :( Kupie też je ;D hehe
    Ps. tez obserwuję ;* a i jak znajdziesz kogoś kto ma tą opcje to daj mi znać ;D

    OdpowiedzUsuń