piątek, 15 marca 2013

ćwiczenia

Hejka :>


Jak wam idzie z odchudzaniem?

U mnie jest w miarę ok. Staram się jeść regularnie i zdrowo, jednak czasami są wyjątki od reguły. :P
Co drugi dzień ćwiczę z Ewą Chodakowską i Olą Szwed same nogi, bo na nich najbardziej mi zależy :)
Ostatnio po treningu, przyszedł mój brat i powiedział do mnie: "Pierwszy raz widzę, że leci ci pot po plecach" hah.. Niby 16 minut ćwiczeń, ale dają w kość. :D

Dziś tak po krótce.. pod wieczór robię trening sobie z moim chłopakiem :)


3 komentarze:

  1. Moją ulubioną częścią treningu z gwiazdami również jest część z Olą Szwed. Zawsze jak nie mam czasu to ćwiczę razem z nią :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) pytałaś mnie czy mam włączoną funkcję zarabiania na blogerze :) NIE MAM ;p i nie orientuje się właśnie za bardzo jak można zarabiać na blogu ;/ mogłasbyś mi napisać? jeśli wiesz coś o tym ;p u mnie w komentarzu bądź na emaila paulinab2_16@o2.pl BĘDĘ WDZIĘCZNA!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a to różnie bywa z tymi damskimi i męskimi ;p ja ogólnie na to nie patrze :)) Biore po prostu to co mi sie podoba ;P albo coś na co mam wizję na przeróbkę ;D ;P

    OdpowiedzUsuń