poniedziałek, 25 marca 2013

Kolejdzy tydzień

Hejka ! ;)

Jak minął weekend? Ja cały spędziłam na uczelni, wczoraj jak wróciłam trochę odpoczęłam, a po 22 padłam ! Dokładnie, wcale nie ćwiczyłam. Marzyłam tylko o ty, aby usiąść, a bardziej położyć się i wyciągnąć nogi. :)

Dziś z rana śniadanko. A przed chwilą skończyłam ćwiczyć z Mel B.

Zaczęłam od:
Już raz robiłam te ćwiczenia, jednak nie dotrwałam do końca. Dziś udało mi się przejść całe 8 minut :P

A następnie :


Powiem Wam, że po ćwiczeniach mięśni brzucha, wcale nie czuję bólu nóg, bo bardziej boli mnie brzuch :D

Chciałam zrobić jeszcze :
Jednak nie dałam rady :( Wytrzymałam niecałe 3 min. Jednak wiem, że z każdym dniem będę robić więcej. :) :D

Jak na razie treningi z Ewą odpuściłam. Myślę,aby robić ćwiczenia 2 dni z Mel, a następnie 2 dni z Ewą. Ale jeszcze zobaczę.. :)

A jak Wam idzie? Niedługo święta.. uh.. i znów jedzenie, jednak zauważyłam, że jem mniej. Więc jest dobrze. :)
Macie może jakieś ćwiczenia na tzw. "oponkę" na brzuchu? Bo nie wiem jak się jej pozbyć :/

MOTYWACJA NA DZIŚ :


Miłego dnia ! ;*

1 komentarz:

  1. Ewka ma pełno ćwiczeń na dolne partie brzucha ;)
    masz ten jej ćwiczenia na kanapę/łóżko ;)
    bardzo fajne i nie obciążają nóg, a mówiłaś, że jesteś po operacji, więc tym bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń