czwartek, 21 marca 2013

wymiary marzec

Witajcie! ;*

Dziękuję za ciepłe słowa za poprzednią notkę ;* Pomimo, że dziennie wchodzi Was tutaj ok. 20 nadal będę pisać, bo wiem,że nie jestem sama, a Wam także jest ciężko.

moje wymiary w marcu i porównanie do reszty miesięcy

STYCZEŃ/ LUTY/ MARZEC

biust: 92 /  91cm/ 91 cm
pas:  74 cm /  71cm/ 71 cm
biodra: 100 cm / 101 cm/ 102.5 cm

Nie kumam czemu biodra zamiast robić mi się chudsze robią grubsze.

Za 11 dni koniec miesiąca, więc będą zdjęcia ;)

Dziś zaczęłam ćwiczyć uda z Mel B. Dają popalić pośladkom :D

Czuć każdy ruch :D

Zaraz będę ćwiczyć coś na brzuch, a wieczorem trening z Ewa :)

Dziś pierwszy dzień wiosny, a piękną zimę mamy za oknami. Podobno zima ma trwać jeszcze 3 tyg, oby na moje urodziny była piękna pogoda, bo chce się zabawić :)


PS: MAM PYTANIE, A BARDZIEJ PROŚBĘ, CZEGO BYŚCIE CHCIAŁY WIĘCEJ NA BLOGU? PISZCIE W KOMENTARZACH ! NIE MUSICIE SIĘ LOGOWAĆ,ABY COKOLWIEK DODAĆ ! :) a CHCIAŁABYM, ABYŚCIE WCHODZIŁY TU Z PRZYJEMNOŚCIĄ I CZEGOŚ SIĘ DOWIEDZIAŁY :)

1 komentarz:

  1. hey ;) jakoś od tygodnia zaczęłam ćwiczyć z ewą, ale prawda jest taka, że powoli zaczynają mi się juz nudzić te same ćwiczenia . chciałabym co chwilę próbować czegoś nowego, ale chciałabym meić też pewność, że te ćwiczenia są dobre ;). więc napisałaś czego byśmy więcej chciały ;) . ja bym chciała więcej jakichś filmików z ćwiczeniami ;) oczywiście jeżeli to nie problem :3. pozdrawiam i trzymam kciuki <3.

    OdpowiedzUsuń