wtorek, 5 marca 2013

?

Witajcie

Z góry przepraszam, że nie piszę do Was.. Jakiś gorszy czas mam.. Sama nie wiem dlaczego! :/ Czuję się bez energii, motywacji i sił. Absolutny brak wszystkiego.

Wczoraj chwilkę ćwiczyłam. Szału nie było, ale zawsze coś. Zaraz też będę robić jakieś wygibasy,aby nie było tragedii ze mną..

Nie mogę patrzeć na siebie w lustrze. Czuję się wielka i ohydna.

Ostatnio zamówiłam Bańki Chińskie, jednak jeszcze ich nie dostałam.

Zanim zacznę je używać zrobię zdjęcie przed, a następnie po tygodniu używania ich, jednak mam nadzieję, że robienie masażu nimi co drugi dzień da jakieś efekty.

Dziś będzie bez grafik, nie mam ochoty nic szukać..

Jest mi jakoś na prawdę źle. Wybaczcie, jednak będę tu zaglądać i pisać, o to nie martwcie się ! :) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz