niedziela, 17 lutego 2013

Niedziela

Kolejny tydzień minął. Jakie szaleństwo już połowa lutego, czy Wam też tak ucieka ten czas? Straszne to jest..

Obecnie mam taki czas,  że na prawdę widzę zmiany w moim ciele.. Jestem ciekawa na jak długo :)

Do wszystkich moich ćwiczeń, które robiłam dodałam leniwe brzuszki. Czyli leżenie na plecach i prostowanie zgiętych nóg. Powiem Wam, że mój brzuch po ok. 10-15 wymięka. Jednak staram się ćwiczyć codziennie wieczorem, na początku moje założenie było rano i wieczorem, ale czasami z samego rana na prawdę nie mam siły wstać szybciej, gdy cały dzień jest pełen spraw do załatwienia.



Tak jak mówiłam szybciej, wszystko robię do granicy bólu. Co jest śmieszniejsze ta granica codziennie jest inna ;P Czy WY też tak macie?

Co do jedzenie zauważyłam, że jem o wiele mniej w porównaniu do zeszłych 2 mc. Napoje gazowane to rzadkość, codziennie piję co najmniej 2x herbatę w  0,5 l kubku z łyżeczką cukru :)

3 dni do mierzenia.. uhuhu jestem ciekawa wyników ;P





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz