środa, 13 lutego 2013

Środa

WIELKI POST !
Grrr... Oczywiście wszystko jak na złość, w dniu w którym chciałam zjeść mięsko, bo daaaawno nie jadłam, jest ono zakazane. SUPER !

Cały dzień chodzę niedożywiona.. ;/

Bilans:
- 3 kawałki ciemnego chleba wielkości połowy dłoni z masłem
- podsmażone leniwe pierogi 3 sztuki
- miska zupy pomidorowej

Jutro Walentynki.

Co robicie ze swoimi lubymi? Ja wybieram się na "Drogówkę". Jednak zanim O. przyjdzie do mnie muszę jakoś się ogarnąć i zrobić sobie paznokcie :) Przez to ze od 2. roku życia je obgryzam, mam brzydki kształt płytki i nie da się ich pomalować tak, aby wyglądały w miarę ładnie.  Dlatego robię sobie tipsy, ale nie jakieś wielkie szpony z cekinami. NIE NIE NIE ! Wyglądają jak naturalne paznokcie ;) Dodatkowo pomaluję sobie je czarnym matowym lakierem plus jakiś złoty paseczek, dobry pomysł co nie?

Dziś przed snem poćwiczę :) Zakwasy troszkę zeszły, a odpuszczać nie można za dużo. Za tydzień mierzenie. Będzie to wielka chwila prawdy ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz