sobota, 16 lutego 2013

Paznokcie

Tak jak mówiłam Wam ostatnio, raz na jakiś czas będą teraz pojawiać się wpisy o modzie i urodzie ;)

Dziś pokaże zdjęcia jak zrobiłam paznokcie. Tips plus żel. Wiadomo że ogólnie tipsy to tandeta, jednak ja staram się robić sama je w taki sposób,aby wyglądały całkiem spoko. Ja nałożyłam tipsy, następnie 1x warstwę cover żelu a potem 2 warstwy przeźroczystego. Tips naturalny :)


Przed (już lekko opiłowane):



Po (mam je dwa dni i też lekko opiłowane) 

Ogólnie jestem samoukiem i jeszcze nie wszystkie są tego samego kształtu itp, jednak za każdym razem idzie mi lepiej. Fakt też moje paznokcie to takie kloce, bo mam szeroką płytkę jak widać na 1 zdjęciu, na kciuk zakładam największego tipsa ;P a reszta to 2x 5, 6 i 9. Chyba nie jest tak źle co nie? teraz myślę jak by tu je pomalować.. Hah, a lakierów mam pełno ;P

A jak Wam mija dzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz