środa, 27 lutego 2013

Środa

Niedawno wróciłam z aerobiku z E. Dziś był MEGA wycisk, jednak zrobię parę ćwiczeń - od tak dodatkowo ;)

Chce już lato, aby móc jeść świeże owoce w szczególności truskawki i borówki amerykańskie <3

A Wy sobie jak radzicie, gdy macie ochotę coś pochrupać? Bo nie mam pomysłu co można zjeść zdrowego i jednocześnie mało kalorycznego?

Dziś dodam 2 posty  :) Jak idzie u Was? Są jakieś efekty? Jutro dam zdjęcie i porównam je ze styczniem... Będzie ciekawie :D

Czy Wam też tak szybko leci czas? WOW, już koniec kolejnego miesiąca.. Uf.. Masakra - tak jednym słowem ;P

Jutro dodatkowo idę na aerobik (3 raz w tym tyg) :) Jestem dumna z siebie. Serio.



1 komentarz:

  1. omg ta w rozowych spodenkach ^^ bomba tez chce taki brzuch i nogi! a juz tak bylo blisko ;( w grudniu wazylam ok 49 kg przy 168 cm wszrostu, w spodnie 34 wchodzilam jak w maselko. ale przyszly swieta... sylwester no i do konca lutego nie moglam sie opanowac z zarciem, slodyczami i spaniem po obiedzie...mam mala (ale jest,widze ja! sic!) oponke na brzuchu, i dupsko mi uroslo ;( w te same spodnie ledwo sie wciskam.od kilku dni cwicze i stosuje diete, chce znow tak wygladac!!! nie moge patrzec na siebie w lustrze i nie nawidze siebie za to, ze zaprzepascilam taki wyglad ;( ech trzymam za Ciebie i za siebie mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń