niedziela, 20 stycznia 2013

Czas.

Czas leci nieubłaganie.. oO Dopiero był piątek i miałam zjazd.. I raz dwa trzy już niedziela wieczór zrobiła się. Jednym słowem: MASAKRA !

Przyznaję się bez bicia że nie ćwiczyłam przez 2 dni, bo nie miałam czasu.. Pisanie prać, nauka itp. Mam nadzieję, że rozumiecie :)

Jednak co do jedzenia, uważam co jem :)

Ostatnio pisałam, że ładnie zmieściłam się w moje spodnie dresowe, jednak do moich wymarzonych jeansów które kupiłam nadal dużo mi brakuje, w nogach ok 3 cm, a po boczkach jeszcze chyba więcej. Ale powoli dojdzie się do celu.

pon i wt praca, wiec cało czasu.. Jednak śr i czw trochę luźniej. Na pewno w czw idę na areobik, mam nadzieję, że w lutym będę miała więcej wolnego i uda mi się chodzić ok. 2x w tyg na ćwiczenia wodne :D

Jak patrzę na wyświetlenia dziennie jest tu ok. 8 osób, było by mega miło, gdybyście zostawiali po siebie jakiś znak :)

A Wy jakoś ćwiczycie? Jaką dietę stosujecie? A może macie jakieś pytania? Piszcie ! Na prawdę zrobi mi się mega miło :)
o jeny jeny ~Piękne nogi ! <3 Ale AirMaxy też przepiekne <3
Do wakacji chcę mieć takie ciało ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz