wtorek, 29 stycznia 2013

dzień

ŁOOOO JENY !

Zleciał już kolejny dzień, a ja nadal bez siły.. A przede mną jeszcze długa noc ! ;o
Wczoraj poćwiczyłam jak mówiłam, początek tygodnia, będzie nowe ćwiczenie. Teraz dodatkowo robię podnoszenie nogi leżąc na boku, ok 25 wymachów. Jak na razie jedna seria, jak będzie potrzeba potem dodam więcej :)

Ze względu na to, że w lutym mało pracy będę mieć a więcej wolnego :) Będę chodzić na aerobik 2 a nawet 3 razy w tygodniu, mam nadzieję że wtedy to dopiero będą efekty !

Chyba w czw wrzucę zdjęcie mojego fuj ciała, jednak żyję nadzieją, iż za parę miesięcy to będzie przeszłość i będę mogła cieszyć się moim nowym cudnym ciałem ! :D

Dzisiejszy bilans:
3 kawałki ciemnego chleba z pasztetem (domowej roboty) + ćwikła, herbata
Obiad:
zupa ogórkowa 300 ml, plus 2 naleśniki z twarogiem
10 paluszków solonych
2 kawy nescafe z milką <3
1 herbata :)
Po pracy (tutaj trochę zawaliłam, jednak nie mogłam się oprzeć :( )
pół paczki chipsów o smaku grila plus tymbark jabłko- brzoskwinia (0.5 l)

TYLE NA dziś z jedzenia :)

A jak u Was? Patrząc na statystykę średnio odwiedza mnie 15 osób dziennie, więc bardzo fajnie.. Oby było Was coraz więcej ! :) Jak macie pytania, piszcie na wszystkie odpowiem !


A obrazek na dziś to :

1 komentarz:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=rsOwRoaRh4I

    bardzo fajne i przyjemne ćwiczenia na pośladki, zajmują tylko 10 minut, a pomaga :D jeżeli chcesz zrzucić zbędny tłuszczyk z nóg i pupy, to polecam ;)

    OdpowiedzUsuń