środa, 30 stycznia 2013

ja

Witajcie ;)

W końcu się wyspałam ! Zapewne domyślacie się jakie to cudowne uczucie ;)

Zaraz zbieram się na korki, zapewne odezwę się do Was pod wieczór. Dziś też czeka mnie nauka na 2 egzaminy (oba ustne :( ) Ale dam radę. Dodatkowo będzie jeszcze mecz Real vs Barca i obowiązkowo będę oglądać go z Moim :)

Śniadanie:
1 bułka z pasztetem i ćwikłą + herbata
Obiad:
Ziemniaki trochę sosu, klops ugotowany plus trochę kapusty kiszonej, ale i tak nie zjadłam wszystkiego co mi tata nałożył. ;P
Może dziś pod wieczór jakiś chipsy lub popcorn do meczu, byle nic bardzo tłustego.


Tak jak obiecałam w końcu dodaję moje zdjęcia z dzisiaj (30.01)

a dążę do tego:


Więc mega daleka droga mnie czeka...

2 komentarze:

  1. Trafiłam do Ciebie bardzo przypadkowo :) Spodobał mi się Twój pomysł na motywacje... Dlatego życzę Ci powodzenia, widocznych efektów i dużo samozaparcia. :)) B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się staram mieć taki brzuszek c: Oby Tobie się również udało c: Dodaję się do obserwatorów :>

    OdpowiedzUsuń