poniedziałek, 14 stycznia 2013

Start.

Witaj ;)

Założyłam tego bloga nie bez powodu, ponieważ chcę pokazać Wam, że takich jak ja czyli Was jest dużo i nie jesteście same.

Głównym zadaniem tego bloga, będzie opisywanie mojego procesu chudnięcia (nie ma żadnej diety rygorystycznej ) razem z ćwiczeniami jak i czasami po prostu wygadania się.

Nie potrzebuję tutaj haterów, chcę stworzyć klimacik, gdzie każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Ba! Nawet poszukać i znaleźć wsparcie :)

Nie będę pisać wszystkiego od razu na swój temat.

Jednak na początek powiem, iż mam 22 lata. Pracuję, studiuję zaocznie, daję korki i mam mało czasu.

Jak wiadomo mało czasu = mało siły i chęci do ćwiczenia. Ja zaczynam małymi kroczkami a chce skończyć na idealnej sylwetce dla mnie. Teraz nie jestem jeszcze w stanie pokazać Wam, jak wygląda moje ciało, lecz chce pokazać mój cel:
źródło: stylowi.pl

Później odezwę się później. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz