poniedziałek, 28 stycznia 2013

Przerwa

Witajcie po długim czasie :)
Z góry proszę o wybaczenie, że nie pisałam o ile dobrze pamiętam od 2 dni ;> Jednak zaoczna szkoła plus trwająca sesja w niej, to istna katorga. Dodatkowo dziś jestem w pracy.. Podsumowując padam z nóg, a wolne dopiero w środę..

Od 3 dni nie ćwiczylam, bo nie miałam czasu, jednak uważam na to co jem. Jednak dziś po powrocie z pracy na pewno będę ćwiczyć.
Dziś jak zwykle w pracy bułki z twarogiem :)

Jutro do pracy chyba zrobię sobie ryż z jabłkiem i cynamonem, chyba dobry wybór co nie?
Dodatkowo muszę się pochwalić, że w pasie straciłam 4 cm ! :o Jednak biodra cały czas stoją-> co jest normą ;/

W czwartek aerobik ! ;) W lutym ruszę z troszkę większą parą co do ćwiczeń :)

Znacie jakieś dobre i sprawdzone sposoby (jedzenie, koktajle) na pobudzenie? ;o Cały czas chodzę zmęczona, i to bardzo już mnie drażni..; /

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz